سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطر رمضان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان در ماه مبارک رمضان به اجرای فعالیت‌های دینی و اسلامی می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از اجرای فعالیت‌های دینی و اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مربیان مراکز فرهنگی‌هنری با اجرای فعالیت‌های متنوع در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش خلاق، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، مسابقه و... اعضای کودک و نوجوان را با احکام نماز و روزه، آیات قرآنی، احادیث و زندگی امامان معصوم(ع) آشنا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: فضاسازی ساده و هنرمندانه متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن تکلیف برای روزه‌اولی‌ها، خاطره‌نویسی، معرفی کتاب، قصه‌گویی، معرفی شخصیت، معرفی و آشنایی با عظمت شب قدر و اهمیت روزه و روزه‌داری، برپایی سفره‌های افطاری با مشارکت اعضا و والدین‌، برگزاری کارگاه‌های ادبی و هنری با موضوع رمضان، ترتیل‌خوانی قرآن، شرکت در نماز جماعت مسجد محله و... از برنامه‌هایی است که با تکیه بر مفاهیم دینی و قرآنی و به‌منظور تقویت روحیه خداجویی و پرسش‌گری در اعضا، آشنایی بیشتر آنها با قرآن کریم، تقویت روحیه نشاط‌بندگی و ایجاد شوق به ارتباط با خدا و ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر در نعمت‌های خداوندی و مطالعه‌ی کتاب‌های دینی و معرفتی در مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

جمال خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه، میامی، شهمیرزاد و مهدی‌شهر میزبان اعضای کودک و نوجوان خود بر سفره افطار بودند.

انتهای پیام / گ

برگزاری فعالیت های دینی و اسلامی در کانون پرورش فکری سمنان در ماه رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.