سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانى: استارت قهرمانى در لیگ هجدهم را با شفر خواهیم زد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از هفته اول با حضور وینفرد شفر استارت قهرمانى در لیگ هجدهم را باید بزنیم.

حسن زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شروع فصل جدید رقابت هاى لیگ برتر گفت: با توجه به قرعه کشى شب گذشته باید از هفته اول استارت قهرمانى در لیگ برتر را بزنیم و برایمان فرقى نمى کند که با چه حریفانى روبرو مى شویم. معتقدم تیمى که قصد دارد قهرمان شود باید تمامى حریفان را مهم بداند و آن‌ها را دست کم نگیرد.

او ادامه ادامه:باید تیم استقلال با حضور وینفرد شفر در لیگ برتر امسال رکورد هاى جدیدى را از جمله گل نخوردن، آمار گل بالا و پیروزی هاى متوالى را ثبت کند.

زمانى در مورد قرعه استقلال در لیگ هجدهم گفت: قرعه هاى خوبى نصیب استقلال شد و ٢ بازى ابتدایى ما در تهران و با حضور هواداران برگزار مى شود که براى ما مهم است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اولین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات بیان کرد تمام هدفمان این است که براى سال جدید تیمى قدرتمند تر از سال گذشته را روانه میدان کنیم و خبرهاى خوش نیز براى هواداران داشته باشیم.

او درباره اینکه جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال چه زمانى تشکیل مى شود افزود:پس از تعطیلات پیش رو جلسه هیئت مدیره را تشکیل مى دهیم تا نسبت به مسائل روز باشگاه تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات زمانی درباره وضعیت استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.