سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

کنترل فرزندان در سرویس مدارس به کمک استارت‌آپ‌ها

یکی از استارت‌آپ‌ها برنامه تلفن همراهی طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید از وضعیت فرزندتان در سرویس مدرسه با خبر باشید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولاتی که شرکت‌های دانش بنیان تولید کردند و همچنین خدمات ارائه شده از سوی استارتاپ‌ها بپردازد.

امروزه بسیاری از دانش‌آموزان از طریق سرویس به مدارس می‌روند اما این موضوع نگرانی‌ها و همچنین دغدغه‌های بسیاری برای خانواده‌ها به وجود آورده است؛ آنها همیشه نگران هستند که فرزندنشان پس از آنکه خانه را ترک کرد و سوار سرویس شد چه زمانی به مدرسه می‌رسد و همچنین می‌خواهند همیشه مسیر رفت وآمد فرزندانشان را چک کنند که امروز این موضوع به کمک یکی از استارتاپ‌ها برطرف شده است.

این استارتاپ نرم‌افزار تلفن همراهی را راه‌اندازی کرده است که پل ارتباطی میان خانواده و راننده سرویس است، در این استارتاپ هر یک از والدین می‌توانند مسیر هر روزه فرزندشان به مدرسه را چک کنند و از زمان رسیدن فرزندشان به مقصد خود و مدرسه آگاه شود.

با راننده سرویس فرزندتان در ارتباط باشید

همچنین اگر روزی فرزند آنها نخواهد به مدرسه برود از طریق این برنامه تلفن همراه می‌تواند به راننده سرویس اطلاع‌رسانی کنند.

در حال حاضر حدود 1366 مدرسه از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و تعداد بسیار زیادی از والدین دانش‌آموزان هم به کمک این نرم‌افزار آسوده خاطر شدند زیرا مسیر رفت‌‌وآمد فرزندشان و همچنین ساعت رسیدن او به مقصد را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.