سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپهرزاد:جوانان دوومیدانی می‌توانند در ژاپن تاریخی سازی کنند

مربی تیم ملی دوومیدانی جوانان کشورمان گفت: ورزشکاران ایران می‌توانند در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تاریخ سازی کنند.

هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین شرایط تیم جوانان پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا بیان کرد:ورزشکاران ما در طول این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر مربیان پشت سر گذاشته اند و از هر نظر آماده درخشش در این مسابقات هستند تا بتوانند برای کشورمان تاریخ سازی کنند.

او ادامه داد:امیدوارم بتوانیم در ژاپن مدال‌های خوشرنگی برای کشورمان به ارمغان بیاورند. تیم ما از لحاظ کیفیت در سطح خوبی قرار دارد و  این نفرات به زودی به ترکیب تیم ملی بزرگسالان تزریق می شوند. برخی از این نفرات توانسته اند حتی رکورد ملی جابجا کنند و این امیدواری را در میان اهالی دوومیدانی بوجود آورده اند. رضا کفایتی در ماده دهگانه توانست پس از پانزده سال رکورد ملی را که پیش از این در اختیار من بود جابجا کند و مطمئنم در آنجا هم می‌تواند به روی سکو برود.

سپهرزاد ادامه داد: مهدی پیر جهان هم در ماده ۴۰۰ متر با مانع ضمن شکستن رکورد ایران ورودی مسابقات جهانی هم بدست آورد.

مربی تیم ملی خاطر نشان کرد:کشور‌های ژاپن، چین، هندوستان و چند تیم دیگر جدی‌ترین رقیبان ما در این مسابقات به حساب می‌آیند، اما ورزشکاران ما می توانند با غلبه بر آن‌ها به مدال‌های خوبی کسب کنند.

تیم یازده نفر ایران قرار است سیزدهم خردادماه عازم شهر "گیفو" ژاپن شود. مسابقات هم طی روز‌های ۱۷ تا ۲۰ همین ماه با حضور کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

آخرین شرایط تیم ملی دوومیدانی پیش از حضور در ژاپن از زبان سپهرزاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.