سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق دستبند بر دستان سارقان مسلح

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: سارقانی که در سطح استان بصورت مسلحانه اقدام به سرقت می کردند شناسایی و در دام قانون افتادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به وقوع چندين فقره سرقت مسلحانه به صورت باندی در نقاط مختلف استان خوزستان بیان کرد: دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار نیروی انتظامی قرار گرفت و دستورات لازم به پلیس آگاهی ابلاغ گردید.

وی به تشکیل تیم های ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و بکارگیری روش های نوین کشف جرم برای به دام انداختن سارقان اشاره کرد و اظهار داشت: در این خصوص ماموران انتظامی موفق شدند یکی از اعضای این باند را در شهرستان شوش شناسایی کنند و نسبت به دستگیری وی اقدام نمودند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: سارق مذکور در تعقیب و گریزی با ماموران نیروی انتظامی اقدام به تیراندازی کرد و به ضرب گلوله پلیس تسلیم شد.

این مقام ارشد انتظامی به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف اشاره کرد و اذعان داشت: سر کرده باند سارقان مسلح به همراه همدستش در عملیاتی دیگر در شهرستان اهواز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به 22 فقره سرقت مسلحانه در نقاط مختلف استان خوزستان اعتراف نمودند.

سردار حیدر عباس زاده با اشاره به کشف 3 دستگاه خودروی سرقتی اظهار کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری سارقان مسلح

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.