سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ویژه برنامه‌های محافل قرآنی در مازندران

ویژه برنامه‌های محافل قرآنی با حضور قاری بین المللی در مازندران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ویژه برنامه‌های محافل قرآنی استان با حضور قاری بین المللی علیرضا رضایی نفر اول مسابقات بین المللی مسابقات قرآن کریم در ۵ شهر مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: محفل قرآنی این قاری بین المللی امروز پنجشنبه١٠خرداد ساعت ١٨ در مصلى نماز جمعه بابلسر، ساعت٢١:٣٠ امامزاده قاسم (ع) بابل و فردا جمعه ١١خرداد ساعت١٣ مصلی نماز جمعه قائمشهر، ساعت ۱۷ مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوچه نیایش نکا و ساعت ٢١:٣٠ امامزاده عبد الحق (ع) در بهشهر برگزار می‌شود.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با وجود بیش از هزار و ۳۶۱ امامزاده شناسایی شده و بیش از پنج هزار مسجد، بقعه متبرکه، حسینیه، سقا خانه و تکایا در استان تاکنون برنامه ریزی مناسبی برای بهره برداری فرهنگی از اماکن دینی صورت نگرفته است.
حجت الاسلام حیدری از امامزادگان و بقاع متبرکه به عنون ظرفیتی مناسب برای پذیرش و استقبال از مسافران نوروزی دانست و افزود: این اماکن ارزشمند یک ظرفیت بالقوه‌ای برای توسعه گردشگری مذهبی به شمار می‌روند.

وی  با بیان این که باید بستر‌های لازم برای تقویت سفر‌های مذهبی در کشور فراهم شود، گفت: در حال حاضر و با توجه به وجود هزاران امامزاده و بقعه متبرکه در استان این ظرفیت کاملاً مهیا است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که زمینه توسعه و گسترش توریسم مذهبی در استان باید فراهم شود، افزود: مازندران با توجه به این که نخستین حکومت شیعی در آن پایه گذاری شده است از پتانسیل بالایی برای توسعه گردشگری مذهبی را دارد.
انتهای پیام/آ

امروز و فردا مازندران میزبان قاری بین المللی قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، ماه رمضان ۹۷
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.