سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های شب‌های قدر در حرم شاهچراغ (ع)

ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در حرم شاهچراغ (ع) اعلام شد.

حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر شامل قرائت قرآن، سخنرانی و قرائت دعا‌های ویژه این شب‌ها یکشنبه ۱۳ خردادماه در شبستان امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: آغاز مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) ساعت ۱۰ شب اعلام شده است.

حجت‌الاسلام سلامی ادامه داد: سخنرانان این مراسم را حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز و نماینده، ولی فقیه در استان فارس و حجت‌الاسلام و المسلمین ملک‌مکان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: همچنین در لیالی قدر عباس انجوی، خلیل نگهبان، عباس حیدرزاده، علی حسین‌زاده، مصطفی موسوی‌نژاد و سعید خائف پناه به مداحی و قرائت مناجات و دعای جوشن کبیر می‌پردازند. دعا و مراسم قرآن به سر این شب‌ها توسط آیت‌الله دستغیب، تولیت حرم احمدی و محمدی قرائت و انجام می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)  تصریح کرد: همچنین مراسم احیای شب‌های جمعه و شب ۲۷ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳:۳۰ در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود که سخنرانی این برنامه را حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد بر عهده دارد و این برنامه با مداحی مداحان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

احیای شب‌های قدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.