سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد:

تشکیل یک هزار و 74پرونده تخلف در دوماه نخست سال جاری

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از تشکیل 831 پرونده تخلف در دوماه نخست سال جاری در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا شجاعی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال 19 یک هزار و 574 مورد بازرسی در سطح استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

وی در ادامه افزود: از این تعداد یک هزار و ۷۴ متخلف شناسایی و پرونده برای آن‌ها تشکیل شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در دوماهه امسال در حوزه انبار و سردخانه 118 مورد بازرسی انجام شده و تخلفی مشاهده نشده است، گفت: در حوزه عمده فروشی نیز با  476 مورد بازرسی و تشکیل 16 پرونده تخلف  از اقدامات این اداره بوده است.

شجاعی  در ادامه بیان کرد:  از 19 هزار و 574 مورد بازرسی انجام شده 237 بازرسی با یک مورد پرونده تخلف مربوط به بخش تولیدی و صنعتی بوده است.

وی با  بیان اینکه  در بخش تولیدی و صنفی نیز یک هزار و 280 بازرسی با تشکیل 126 پرونده تخلف انجام شد، گفت: در دوماهه امسال در حوزه انبار و سردخانه 118 مورد بازرسی انجام شده و تخلفی مشاهده نشده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه عنوان کرد: 476 مورد بازرسی با تشکیل 16 پرونده تخلف نیز در حوزه عمده‌فروشی انجام شده است.

شجاعی  با اشاره به اینکه در بخش آرد 25 تن، برنج 12 تن و روغن 5 تن تخلف یابی شده است، بیان کرد: در حوزه خدماتی نیز 3 هزار و 250 مورد بازرسی با تشکیل 242 پرونده تخلف انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه 14 هزار و 213 مورد بازرسی در دوماهه امسال در حوزه خورده فروشی انجام و 689 پرونده تخلف تشکیل شده است، ابراز کرد: در بخش غذا یک هزار و 572 پرس، کرایه تاکسی 700 مورد، گوشت 6 تن، میوه 3 تن، کود یک تن و نان 40 هزار قرص تخلف یابی شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان به  گزارش‌ها و شکایات ارائه شده به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اشاره کرد و گفت: 138 تماس تلفنی و 399 گزارش کتبی و حضوری به سازمان ارائه شده است.

انتهای پیام/د.ا

هزار و 47 تخلف در سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.