سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی فر:بوکس می تواند در یک دوره کوتاه خبر های خوشی را برای ما داشته باشد

وزیر ورزش کشورمان گفت:من اعتقاد دارم با نیروی جوانی که در این حوزه بر سر کار آورده ایم آن ها توانسته اند کادر بسیار خوبی را برای خود جمع آوری کنند و در ادامه به موفقیت برسند.

 مسعود سلطانی فر وزیر ورزش کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با کاهش تعداد سهمیه های ورزش بوکس در مسابقات آسیایی جاکارتا و المپیک گفت:باید بگویم هنوز سهمیه های تیم ملی بوکس کشورمان در مسابقات مختلف مشخص نشده است.ما در فدراسیون بوکس تغییراتی را به وجود آوردیم .من اعتقاد دارم با نیروی جوانی که در این حوزه بر سر کار آورده ایم آن ها توانسته اند کادر بسیار خوبی را برای خود جمع آوری کنند و من اعتقاد دارم این حوزه ورزشی می تواند در یک دوره 5 تا 10 ساله خبر های خوشی را از ورزش بوکس برایمان به وجود آورند.

وزیر ورزش در ادامه افزود: گروه های کارشناسی از فدراسیون بوکس و کمیته ملی المپیک تلاش می کنند تا تبادل نظرهایی را انجام دهند تا ما بتوانیم برنامه ریزی هایی را تا سال 2020 داشته باشیم . در این راه تمامی مقام های مسئول یعنی کمیته ملی المپیک و سایر فدراسیون ها کمک های بسیار زیادی را به ما کردند.این برنامه ریزی از یک سال پیش آغاز شده است و با همدلی و هم افزایی امید داریم این ستاد را به صورت مستمر نگه داریم .

سلطانی فر در پایان گفت: اصلی ترین برنامه های ورزشی که ما به آن ها نزدیک هستیم، مسابقات آسیایی و المپیک پارآسیایی جاکارتا و سپس المپیک جوانان در بوینس آیرس آرژانتین است.ما می خواهیم برای اولین بار اولین بار برنامه ریزی ها در تاریخ ورزش کشورمان را 3 سال تا شروع مسابقات آغاز و تمامی برنامه ها را نیز مشخص کنیم.

بیشتر بخوانیم:

رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان برگزار می‌شود

احدی: به موفقیت بازیکنان تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی امید دارم/از حضور برادران عبدولی در بوکس حمایت می کنیم

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش در ارتباط با سهمیه تیم ملی بوکس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.