سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

استارت آپ‌ها خدمات چند منظوره را برایتان انجام می‌دهند

یکی از استارت‌آ‌پ ها موفق به طراحی سایتی شده است که شما را به متخصصان خدماتی متصل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ فناوری‌های نوین  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اختراعات روزمره‌ جوانان در شرکت‌های دانش بنیان  همچنین رشد پیشرفت علمی است که آینده کشور را می‌سازد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی‌ محصولاتی که شرکت‌های دانش بنیان و خدمات رسانی استارت‌ آپ‌ها  بپردازد.

برای همه ما انجام دادن برخی از کارها سخت است زیرا یا تخصص لازم را نداریم یا زمان کافی در اختیارمان نیست‌ اما امروز استارت آپ‌ها برای برطرف کردن مشکلاتی از این دست فکری کرده‌اند.

یکی از استارت آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که در آن به راحتی می‌توانید خدمات مورد نظر خود را پیدا کنید‌ و آن را به دست متخصصان  بسپارید تا سریعاً کارتان انجام شود.

این استارت آپ‌ فضایی را فراهم کرده است تا شما بتوانید برای انجام دادن‌ هر یک از کارهای خدماتی‌تان به متخصصان خبره‌ وصل شوید این استارت آپ همه فن حریف‌ به شما کمک می‌کند تا با چند کلیک‌ ساده خدمات خود را انتخاب کنید‌ و منتظر بمانید تا متخصصان‌ به یاری شما بیایند‌.

محل زندگی‌تان را مشخص کنید تا متخصصان‌ به یاری‌تان بشتابند

برای استفاده از سرویس‌های این استارت‌ آپ تنها کافی است در نرم افزار یا سایت، محل زندگی خود را مشخص کنید و سرویس خدماتی خود را هم اعلام کنید تا همکاری شما به آسانی  آغاز شود.

این استارت آپ انواع کارهای خدماتی مانند کارواش‌، نظافت و سرویس کارهای خدماتی را انجام می‌دهد برای مثال همه ساله با شروع فصل گرما باید کولرهای‌ خود را سرویس کنیم اما گاهی اوقات به دلیل نداشتن تخصص از انجام این کار عاجزیم‌ که این مشکل هم به کمک استارت آپ‌ها برطرف شده است و آنها می‌توانند به راحتی کولر خانه شما را سرویس کنند.

از مزایای این استارت آپ می‌توان به دسترسی سریع آن اشاره کرد، این سایت فضایی را فراهم کرده است که به شما کمک می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانید مشکلاتتان را برطرف‌ کنید همچنین دسترس راحت  از جمله خدمات دیگر این استارت آپ است به گونه‌ای که به شما کمک می‌کند تا به آسانی مطمئن‌ترین‌ کارشناسان‌ را پیدا کنید.

در شرایط فعلی به گفته مدیر این استارت آپ 711 سرویس‌ خدماتی به وسیله این استارت‌ آپ انجام شده است و 516 کاربر همه روزه از خدمات سایت استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.