سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی محافل انس با قرآن کریم با حضور نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

محافل انس با قرآن کریم با حضور سعید پرویزی، نفر اول سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در بقاع متبرکه استان فارس برپا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه محافل انس با قرآن کریم در سطح بقاع متبرکه و آستان مقدس امام زادگان برپا می‌شود، اظهار داشت: در روز ۱۱ خرداد مصادف با شانزدهم رمضان در محل آستان مقدس امام زادگان احمد ابن موسی (ع) و محمد ابن موسی کاظم (ع) از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و در محل امام زاده سیدمحمد (ع) قصردشت از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ شب و در مسجد ایرانی واقع در خیابان شوریده شیرازی از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ شب محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین المللی سعید پرویزی برپا می‌شود.

وی افزود: در روز ۱۲ خرداد در محل حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰شب و در محل حسینیه کوثر واقع در بلوار میرزای شیرازی از ساعت ۱۳ تا ۱۴ بعدازظهر و در محل مسجد درمانگاه مطهری واقع در میدان نمازی این محفل معنوی از ساعت ۱۳ و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر نیز با حضور این قاری برتر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دو محفل انس با قرآن در شهرستان‌های ممسنی و کازرون نیز با حضور سعید پرویزی برگزار می‌شود، افزود: در روز ۱۳ خرداد محفل انس با قرآن کریم در شهرستان ممسنی در محل مسجد جامع از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ و در محل آستان مقدس امام زاده حسین (ع) کازرون این محفل معنوی از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ برپا می‌شود.

سعید پرویزی رتبه نخست سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته قرائت است.

وی با حضور در مسابقات متعدد موفق به کسب رتبه‌های زیادی شده است.

کسب رتبه اول مسابقات بسیج در سال ۸۹، رتبه اول مسابقات قرائت "مدهامتان" در کشور در سال‌های ۸۷ و ۸۹، رتبه اول مسابقات دانشجویان کشور در سال۹۱ و ۹۳، از جمله رتبه‌های این قاری ممتاز بین المللی است.
انتهای پیام/ر

برپایی محافل انس با قرآن کریم در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.