سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو:

سارقان موتورسوار نامجو در تعقیب و گریز دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو از دستگیری دو سارق موتورسوار در خیابان نامجو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مهدی کرمی رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو اظهار کرد: برابر دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ مبنی بر برقراری نظم و آرامش شهروندان در شب‌های ماه مبارک رمضان و در راستای برخورد با سارقان موتورسیکلت و کیف قاپ، ماموران گشت انتظامی این کلانتری اقدام به برقراری پست‌های ایست و بازرسی در محدوده استحفاظی خود کردند.

وی افزود: در این راستا، ماموران ضمن کنترل مدارک شناسایی و هویتی موتورسواران مشکوک با افرادی که به نوعی فاقد اسناد و مدارک هویتی و مدارک وسیله نقلیه بودند، بر اساس قانون برخورد می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: این اقدامات تا پاسی از شب ادامه داشت تا اینکه ۲ موتورسوار به محض رسیدن به پست ایست و بازرسی به ناگهان تغییر مسیر داده و سعی کردند با عبور از خیابان یک طرفه از ماموران دور شوند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: این حرکت از نگاه تیز ماموران پلیس دور نماند و بلافاصله با احتمال سارق بودن آن‌ها به تعقیبشان پرداختند.

وی افزود: در این تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر دو سارق را متوقف و وسیله نقلیه آن‌ها را توقیف کنند و هر دو مظنون تحت عنوان سرقت موتورسیکلت به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: مظنونین در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه آن به جرم خود مبنی سرقت موتورسیکلت اعتراف و عنوان داشتند که با همدستی هم موتورسیکلت مذکور را از همان محدوده نامجو به سرقت برده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.