سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصبانیت سامان قدوس از سوئدی ها

‌ملی‌پوش ایرانی رویای خود را بازی در لالیگای اسپانیا دانست و گفت: از نرفتن به تیم سلتاویگوی اسپانیا عصبانی شدم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از درخشش سامان قدوس در لیگ سوئد و لیگ اروپا بحث جدایی مهاجم ایرانی تیم اوسترشوند از این تیم مدت ها مطرح بود .این مهاجم ملی پوش پیش از این در فصل زمستان در آستانه انتقال به سلتا ویگو بود، اما اوسترشوند با پیشنهاد 50 میلیون کرونی این باشگاه لالیگایی مخالفت کرد و این مهاجم در سوئد باقی ماند. او در عوض تصمیم گرفت تا قرارداد خود را تا سال 2020 تمدید کند، اما امیدوار است که فرصت دیگری  برای رفتن به خارج از کشور داشته باشد.

سایت فوتبالس کانالن سوئد مصاحبه‌ای با سامان قدوس،  انجام داده  است  که بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در این گفتگو  درباره برخی مسائل پیش آمده در  فصل گذشته و همچنین تیم ملی توضیحاتی داده است.

قدوس در این مصاحبه گفت:

من پیشنهادی از سلتاویگو دریافت کردم. دانیل کیندبرخ (رئیس باشگاه اوسترشوندس) از من تشکر کرد و ‌خواست قرارداد جدیدی امضا کنم. می‌خواستم با امضای آن قرارداد از او بابت همه کارهایی که برای من کرده است، قدردانی کنم. آن یک موقعیت برد- برد بود.
آیا در این قرارداد جدید دستمزد و بیشتری دریافت کردید یا پاداش یا بند خاصی در قرارداد گنجانده شد؟

نه. واقعا بندی خاصی وجود نداشت اما دستمزد بهتری دریافت ‌کردم.

 آیا از این که به شما اجازه انتقال به تیم سلتاویگو اسپانیا با قرارداد 50 میلیون کرون سوئد را نداد،عصبانی نشدید. آنجا می‌توانستید دستمزد کاملا متفاوتی دریافت کنید؟

بدیهی است که عصبانی شدم اما پس از آن دیدم که با تیم اوسترشوند در 2 بازی خوب با تیم آرسنال چه کردیم، به آینده امیدوار شدم. هر آن چه را که انتخاب کرده ام واقعا برای من خوب خواهد بود.

 تابستان سال جاری نخواهید پذیرفت که مانع رفتن شما به تیم دیگری شوند؟

نه، قطعا این‌گونه نخواهد شد. قرار نیست که من باشگاه مناسب را انتخاب کنم.
چه باشگاهی مناسب شما اشت؟

این مساله را تاکنون مورد بررسی قرار ندادم. زمانی که پیشنهادی بیاید بررسی می‌کنم.

در رویای خود فکر می کنید چه لیگی در اروپا مناسب شما است؟

رویای من لالیگای اسپانیا، نوع فوتبال و سبک بازی این کشور است. فکر می‌کنم آنجا بتوانم موثر باشم اما واضح است که می‌خواهم به یکی از بهترین لیگ‌ها بروم.

می‌دانید که اگر به باشگاه بزرگ‌تری بروید ممکن است در لیگ های بهتر سخت باشد زمان بازی زیادی به شما برسد. نظرتان در این باره چیست؟

واضح است که می‌خواهم به تیمی روم که بازی کنم. به مدیر برنامه‌هایم هم گفته ام می‌خواهم به تیمی بروم که سرمربی مرا بخواهد و نه مدیران باشگاه. روشن است که سرمربیان گاهی اوقات در موقعیت خاصی قرار داده می شوند.اما دوست دارم که سرمربی بداند من کیستم و مرا بخواهد. نیمکت نشینی مسئله ای نیست وقتی که بدانم سرمربی به هر حال برنامه‌ای برای من دارد.

وقتی که به جام جهانی 2018 روسیه نگاه می‌کنید ،شما به آنجا رسیده اید، آنجا می تواند ویترین بزرگی باشد. آیا زمانی که تصمیم گرفتید در تیم اوسترشوند بمایند به بازی هایی که مقابل آرسنال انجام دادید و به جام جهانی فکر می کردید؟

بله، این از یکی از دلایلم  همین بود.

 چگونه برای جام جهانی آماده می شوید؟

با انجام تمریناتی سخت تر از گذشته و تمرکز برای هر تمرین و هر مسابقه تا واقعا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
البته در برخی فصول فشار کمتری داشته ایم. الان کمی بهتر شده است.اما برای آماده سازی جهت بازی های جام جهانی باید با تمام توان تلاش کرد.

انتهای پیام/

قدوس:  از رد پیشنهاد سلتا عصبانی شدم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.