سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کاروان فروشگاهی سیار برای اولین بار در کشور

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کاروان فروشگاهی سیار برای اولین بار در کشور با محوریت حمایت از کالای ایرانی و توزیع عادلانه اقلام اساسی غذایی در مناطق کم برخوردار ساخته و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه   با اشاره به اینکه کاروان فروشگاهی سیار برای اولین بار در کشور و در استان طراحی و ساخته شده  گفت:  در حال حاضر 20 دستگاه از این کاروان فروشگاهی سیار در دست ساخت بوده که می تواند 40 نقطه از شهر را که دسترسی کمتری به فروشگاههای اقلام اساسی دارند را پوشش دهد.

وی  بیان کرد: در ساخت این کاروان فروشگاهی سیار یخچالهای استاندارد برای نگهداری گوشت مرغ و قرمز، روغن و سایر اقلام غذایی مناسب است.

شهبازی در خصوص نحوه خدمت رسانی این کاروان سیار بیان کرد: این کاروان سیار دارای دو دریچه هست که یکی قسمت فروش ارائه اقلام غذایی به بانوان و دیگری مربوط به آقایان هست.

شهبازی اضافه کرد: این کاروان به صورت کاملا مدرن هست و در مواقعی که در منطقه ای بحرانی رخ دهد که نیاز به خدمات رسانی غذایی سیار هست مانند مناطق زلزله زده از آن می توان برای خدمات رسانی استفاده کرد.

انتهای پیام/ز

حمایت از کالای ایرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.