سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب شست مقتدرانه گروه‌های مقاومت فلسطینی به حملات متجاوزانه صهیونیست‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطینی در بیانیه‌ای بر آمادگی خود برای رویارویی با هر جنایتی که رژیم اسرائیل مرتکب شود، تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، شاخه‌های نظامی گردان‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند: اصول و قواعد پاسخ به اشغالگران تغییر یافته است. گردان های مقاومت همچنین به رژیم اسرائیل درباره اصرار بر از بین بردن معادلات با مقاومت یا تجاوز به حقوق ملت فلسطین هشدار دادند. از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: در صورتی که رژیم اسرائیل بار دیگر نوار غزه را بمباران کند به شدت به این رژیم پاسخ خواهد داد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در گزارشی اعلام کرد: شاخه‌های نظامی گردان‌های مقاومت فلسطین با موشک‌های خود پیام های هشداردهنده‌ای به رژیم اسرائیل درباره تجاوز به حقوق ملت فلسطین ارسال کردند. شاخه های نظامی گردان های عزالدین قسام در بیانیه ای بر آمادگی خود برای رویارویی با هر حماقتی که رژیم اسرائیل مرتکب شود تاکید کردند. آنها همچنین تاکید کردند در برابر تجاوز های رژیم اشغالگر و مقامات متکبرانه آن دست بسته نخواهند ایستاد و در برابر جنایت های آنها سکوت نخواهند کرد.

آنها همچنین تاکید کردند پاسخ مقاومت همانطور که پایگاه های رژیم اشغالگر در اطراف نوار غزه را گلوله باران کردند، در زمان، مکان و روش مناسب خواهد بود.

جنبش حماس نیز اعلام کرد پس از دخالت طرف های متعدد، از هدف قرار دادن پایگاه های اسرائیلی دست برداشته است تا آتش بس را رعایت کرده باشد اما این جنبش تاکید کرد در صورتی که رژیم اسرائیل بار دیگر به نوار غزه تجاوز کند با قدرت پاسخ آن را خواهد داد.

انتهای پیام/

پاسخ قاطع محور مقاومت در فلسطین به تجاوزات رژیم صهیونیستی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
الله و اکبر
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
اگرمیشددرآستانه روزجهانی قدس چندضربه بزرگ وتاریخی ازخودنشان میدادندتاحضورمردم باروحیه بیشتردرراهپیماییهاوتوام باامیدوشادمانی بیشترمیشد؟
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
شکرحدا را ااحمدولله