سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی در شهر طائف عربستان/ کشته شدن پلیس سعودی بوسیله مهاجمان ناشناس

بنابر برخی گزارش‌ها، دو مهاجم ناشناس با حمله به یک افسر پلیس در شهر طائف در شرق مکه، او را با ضربات چاقو به قتل رساندند و سپس وارد یک مرکز نظامی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، فعالان سعودی از تیراندازی در شهر طائف در غرب عربستان خبر دادند.

بنابر برخی گزارش‌ها، دو مهاجم ناشناس با حمله به یک افسر پلیس در شهر طائف در شرق مکه، او را با ضربات چاقو به قتل رساندند. مهاجمان سپس با اسلحه و خودروی پلیس مذکور وارد یک مرکز نظامی شده و اقدام به تیراندازی کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از ناآرامی‌های بامداد پنجشنبه در شهر طائف در غرب عربستان را پخش کرد. در تصاویر پخش شده، حضور گسترده نیروهای امنیتی و پلیس عربستان در خیابان ستین شهر طائف مشهود است و صدای تیراندازی نیروهای امنیتی به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود یکی از مهاجمان پس از تبادل آتش با نیروهای امنیتی، زخمی و دستگیر شد؛ اما نفر دوم موفق به فرار شده است. وزارت کشور عربستان هنوز درباره این حادثه اظهارنظر نکرده است.

طبق برخی گزارش‌ها، تعداد نامشخصی از نیروهای امنیتی عربستان نیز در حادثه امروز زخمی شده‌اند اما منابع رسمی هنوز آن را تایید نکرده‌اند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.