سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اجرایی حرم محمد هلال بن علی (ع):

برپایی خیمه های معرفت در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع)

مدیر اجرایی حرم محمد هلال بن علی (ع) از برپایی خیمه های معرفت در حرم مطهراین امامزاده و ارائه خدمات به زائران و مجاوران این آستان مقدس خبر داد.

سید جواد تکیه درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) خیمه های از جنس معرفت برگزار می شود، اظهار داشت: امسال در ماه مبارک رمضان با کمک خادمان افتخاری حرم بیش از هشت غرفه در بخش های مختلف حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع)، از ساعت ۲۳ الی دو بامداد میزبان علاقمندان است.

وی افزود: خیمه های دائر در این مکان متبرک روزانه میزبان یک هزار و ۲۰۰ نفر از زائران و مجاوران این آستان مقدس است.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) تصریح کرد: در خیمه های معرفت، غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایجاد وقف جدید و تبلیغات چند رسانه ای ارائه می شود که با استقبال خوب زائران و مسافران نوروزی همراه شده است.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر کودکان و نوجوانان از خیمه های معرفت گفت: در این امامزاده خیمه های معرفت و ایستگاه صلواتی برپا شده است و روزانه مسافران و زائران بسیاری از این بقعه متبرک بازدید می کنند.

به گفته تکیه ، غرفه عفاف و حجاب از دیگر غرفه های دائر در این مکان است که به پاسخگویی در خصوص اهمیت حجاب برتر و تبلیغ و ترویج این فرهنگ در برابر جنگ نرم می‌پردازد.

وی گفت: بسیاری از نوجوانان حاضر در خیمه های معرفت، پس از حضور در برنامه های حرم، خود به صورت افتخاری، صحن مطهر را برای برگزاری آیین ملی جزء خوانی آماده می کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.