سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اموراستان‌های رسانه ملی ؛

رسانه ملی جشنواره‌های استانی امام رضا (ع) را حمایت می کند

معاون اموراستان‌های رسانه ملی گفت: مجموعه جشنواره‌های استانی امام رضا (ع) تحت پوشش رسانه‌ای صدا وسیمای مراکز قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  دارابی در دیدار دبیر جشنواره امام رضا (ع)با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی صحیح در مورد جشنواره امام رضا (ع) افزود: فضای جشنواره باید گرم و پویا باشد و این اتفاق با همکاری همه مجموعه‌های فرهنگی ذیربط از جمله صدا وسیما تحقق می‌یابد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین جشنواره‌های استانی و مراکز صدا و سیما خاطر نشان کرد: صدا و سیما در مراکز استان‌ها از ظرفیت‌های بالای فنی و تخصصی برخوردار هستند که می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای اطلاع رسانی و معرفی فعالیت‌های جشنواره‌ای در سراسر کشور بهره برد.

دکتر دارابی ضمن معرفی نماینده ویژه‌ای برای هماهنگی و همکاری با ستاد شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، از آمادگی کامل برای همکاری همه جانبه و پوشش رسانه‌ای جشنواره‌های استانی خبر داد.
 
در ادامه این دیدار محمودرضا برازش دبیر جشنواره امام رضا به تشریح وضعیت جشنواره، موضوعات و عناوین و فعالیت‌های جشنواره در استان‌های کشور پرداخت.
 
  همچنین در این جلسه تفاهم شد مجموعه جشنواره‌های استانی تحت پوشش رسانه‌ای صدا وسیمای مراکز قرار گیرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

جشنواره های استانی امام رضا تحت پوشش رسانه‌ای صدا وسیمای مراکز قرار گرفت

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.