سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مسئولان استان قم؛

پروژه ی زیرگذر کریمه در قم به بهره برداری رسید

پروژه زیرگذر کریمه قم،در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع)با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع)،پروژه ی زیرگذر کریمه امروز با حضور صادقی استاندار، سقایان نژاد شهردار،جلالی رئیس شورای شهر ، تولیت مسجد مقدس جمکران و جمعی از مسئولان استانی  به  بهره‌برداری رسید.

تقاطع غیرهمسطح کریمه،بین بلوار حضرت خدیجه(س) و بلوار شهید کبیری در شهرقائم است و یکی از محورها در امتداد رینگ سوم ترافیکی محسوب می‌شود که به صورت زیرگذر از بلوار پیامبر اعظم عبور می‌کند.

این تقاطع علاوه بر زیرگذر، چهار زیرگذر و دسترسی دیگر دارد که بلوار پیامبر اعظم(ص) را به محور حضرت خدیجه در منطقه چهار و محور شهید کبیری در منطقه پنج متصل می‌کند.

کل پروژه به صورت تقاطع غیر همسطح در دو سال گذشته شروع شد و فاز اول آن شامل امتداد مستقیم پس از رفع معارض لوله فاضلاب در نیمه شعبان سال ۹۶ به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم پروژه شامل رمپ‌های دسترسی پس از رفع معارض لوله گاز ۱۶ اینچ در اردیبهشت ماه سال ۹۷ هم زمان با نیمه شعبان تکمیل و به بهره‌برداری نهایی رسیده است.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال انجام شده و هدف از ایجاد آن تکمیل رینگ شهری، کاهش ترافیک، دسترسی آسان به بلوار پیامبر اعظم(ص) و بارگاه مطهر حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با لزوم نداشتن تغییر در مسیر پیاده‌روی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران است.

انتهای پیام/ش

آخرین وضعیت پروژه ی تقاطع غیرهمسطح کریمه در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.