سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم خبر داد؛

آغاز ثبت نام کلاس های آموزشی الفبای هنر در قم

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت:علاقمندان برای شرکت در کلاس های آموزشی الفبای هنر تا 31خردادماه برای ثبت نام به این سازمان مراجعه کنند.

بابایی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ از آغاز نام نویسی در دوره های آموزشی تحت عنوان الفبای هنر در استان خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و بحث اوقات فراغت، سازمان بسیج هنرمندان قم اقدام به برگزاری این کلاس های آموزشی نموده است.


وی افزود:در این دوره ها هنرجویان علاقمند به رشته های نگارگری، نقاشی، خوشنویسی، بازیگری،تصویربرداری، صدابرداری، عکاسی ، شعر، داستان نویسی، فیلمنامه نویسی و موسیقی با مبانی این رشته ها توسط اساتید مجرب استان آشنا می شوند.


مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم آخرین مهلت ثبت نام در این کلاس ها را تا 31 خرداد ماه اعلام کرد و گفت:با توجه به این که ظرفیت این کلاس ها محدود است اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند .


بابایی در خصوص هزینه ثبت نام کلاس ها اظهار کرد: برای تمام بسیجیان استان تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است و هزینه ی این دوره‌ها در مقایسه با دوره‌های آموزشی دیگر مقرون به صرفه است.


وی در پایان خاطر نشان کرد:هنرجویان علاقه مندان برای ثبت نام در دوره ی الفبای هنربه سازمان بسیج هنرمندان قم واقع در خیابان عمار مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02537788939 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش

ثبت نام  دوره آموزشی الفبای هنر در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.