سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهچراغ شادمان در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع)

سومین حرم اهل بیت (ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) سراسر غرق در نور و سرور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در شب میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت، آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) میزبان زائران دلداه‌ای است که برای عرض تبریک و شادباش این عید خجسته به این حرم مطهر مشرف شده اند.

حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: به مناسبت میلاد امام حسن (ع) ویژه برنامه جشنی در حرم احمدی و محمدی (ع) تدارک دیده شده که در آن حاج محمد شریف‌زاده، حاج سعید خائف‌پناه و حاج مجتبی نادری‌زاده به مداحی می‌پردازند.

وی افزود: جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشاء در بست شهید دستغیب از ساعت ۱۹ تا ۲۲ روز پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.

آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام از تمامی ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنامه‌ها دعوت به عمل می‌آورد.

همچنین آیین جشن و سرور ویژه سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در دیگر حرم‌های مطهر امامزادگان، مساجد، تکایا و حسینیه‌های استان فارس برپا می‌شود.
انتهای پیام/ر

امین ولایت نور باران درشب ولادت کریم اهل بیت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.