سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت‌کننده مسابقه شوی استعداد از مرگ حتمی گریخت! +فیلم

شرکت‌کننده شوی استعداد در انگلیس که طبق برنامه تمرین شده خود قصد داشت درب باکس مملو از آب را باز کند به دلیل کمبود اکسیژن دچار مشکل شد و تا چند قدمی مرگ پیش رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کننده مشهور انگلیسی در مسابقه شوی استعداد این کشور در آخرین لحظه از مرگ حتمی گریخت. "مت جانسون" در حالی که سرش در داخل باکسی مملو از آب قرار داشت و طبق برنامه از پیش تمرین شده خودش قرار بود تا درب باکس را باز نماید ناگهان دچار مشکل شد. او که برای لحظاتی دچار مشکل تنفسی شده بود و تمرکز خود را از دست داده بود  بلافاصله با اشاره از اجراکنندگان برنامه کمک خواست.

در ادامه جانسون  با کمک یک میله فلزی که به او رسانده شده بود سرانجام توانست درب جعبه را باز کند و در آخرین لحظه با خوش شانسی از مرگ بگریزد. در ابتدای ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود که جانسون موفق می شود تا مدت زمان  1 دقیقه و 45 ثانیه را با موفقیت پشت سر بگذارد.  اما در ادامه و زمانی که او قصد داشت تا درب جعبه را باز نماید به دلیل کمبود اکسیژن دچار مشکل شد  و در حالی که وارد  2 دقیقه شده بود بلافاصله با اشاره دست از اجراکنندگان برنامه درخواست کمک کرد. در حالی  که تایمر برنامه مدت زمان 2 دقیقه و 21 ثانیه را نشان می داد او موفق شد تا درب باکس را باز کند و از مرگ بگریزد.

این اتفاق غیرمنتظره موجب وحشت چهار داور حاضر در سالن و تماشاچیان شد. یکی از حاضران در سالن در این خصوص گفت : " واقعا شوی بسیار دلهره آور و مهییجی بود. جانسون در آخرین لحظه و طبق برنامه پیش بینی شده خودش موفق نشد تا درب باکس را باز کند. همه تماشاچیان و سالن غرق وحشت شده بودند."

بیشتر بخوانید

ویدئوی لحظه ربوده شدن توریست زن در فرودگاه بانکوک!

انتهای پیام/

فرار از مرگ شرکت کننده شوی استعداد در آخرین لحظه!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
متاسفم برای همه انها
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
چه کاری است این!