سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«گلریزان یار مهربان» برای ترویج کتابخوانی در روستا‌ها و مناطق محروم/ دعوت از مرم شیراز برای حضور در یک جشن خیریه فرهنگی

جشن خیریه «گلریزان یار مهربان» به منظور حمایت از ترویج کتابخوانی در روستا‌های فارس و مناطق محروم شیراز جمعه ١١ خرداد ماه در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

حسن دهقان رییس انجمن اهل قلم استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  گفت: ترویج کتابخوانی یکی از مهمترین شاخصه‌های ارتقای فرهنگی است که در روستا‌ها و مناطق محروم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: بر مبنای بودجه‌های اندک دولتی نمی‌توان انتظار اتفاق ویژه و منحصر به فردی در این حوزه و به ویژه روستا‌ها داشت؛ بنابراین حمایت‌های مردمی و خیرین در این مسیر بسیار راه گشا خواهد بود.

 دهقان ادامه داد: بر همین اساس جشنی خیریه در ماه مبارک رمضان و مقارن با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) با عنوان «گلریزان یار مهربان» روز جمعه ١١ خرداد ماه ١٣٩٧ ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩:٣٠ برگزار می‌شود.

این فعال فرهنگی در ادامه  گفت: همه مردم فرهنگ دوست شیراز به این مراسم دعوتند و امیدواریم با مشارکت خیرین و مسئولین نیز با حضور در «گلریزان یار مهربان» سالی خوب در ترویج کتابخوانی در روستا‌ها و مناطق محروم را پیش رو داشته باشیم.

رییس انجمن اهل قلم استان فارس تصریح کرد: کمک‌های مردمی جمع آوری شده صرف راه اندازی کتابخانه کودک در مدارس روستایی، مسابقات کتاب در مناطق محروم، اجرای طرح‌های کتابخوانی در روستا‌های متقاضی دوستدار کتاب و ... خواهد شد.

گفتنی است همچنین در این مراسم از مجریان طرح‌های کتابخوانی در ٥ روستای دوستدار کتاب فارس تقدیر به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/ر

جشن خیریه «گلریزان یار مهربان»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.