سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه فرهنگی؛

ساختمان پلاسکو در سینما‌های ایران فرو می‌ریزد/ اعلام ورشکستگی یک شرکت دارویی

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را  از مسائل روزمره فارغ کند.

 

پیشنهاد سینمایی

فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است، اولین نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

نام قبلی این فیلم سینمایی «پلاسکو» بوده‌است و با نگاهی متفاوت به حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در تهران می‌پردازد.

بازيگران: بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادى ور، ماهور الوند، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی، رضا شريف نژاد، على گيل ورى، شقايق جعفرى جوزانى و با هنرمندی مسعود کرامتی و مهدى پاكدل و بازيگران خردسال: كارن كيايى و باران صوفى.

پیشنهاد تئاتری

نمایش «در» به نویسندگی و کارگردانی شهاب مهربان با بازی (به ترتیب ورود) فاطیما بهارمست، امیر کامران، مهرپویا مهدوی، نصیر ساکی، وحید منتظری، علی میری، روزبه معتمدی‌مهر، محمد دارایی.

«دَر» قصه چند جوان است که در شرکت دارویی کار می‌کنند. این شرکت با بحران مالی روبرو شده و در آستانه ورشکستگی است که شریک خارجی مبلغ 30 هزار دلار به شرکت داده تا دوباره سرپا شود و این مبلغ ناپدید می‌شود.

دیگر عوامل نمایش «دَر» عبارتند از: مشاور پروژه: نورالدین حیدری ماهر، مجری‌ طرح: تماشاخانه پالیز، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: اشکان شریعت، طراح‌ صحنه: علی پالیزدار، طراح گرافیک: محمد دارایی، عکاس: آتوسا امینی، مشاور کارگردان: وهاب مهربان و تهیه‌کننده: احمد خانی.

 

پیشنهاد گالری گردی

نمایشگاه گروهی آثار هنرهای تجسمی در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می شود و 35 اثر از 24 هنرمند در معرض دید علاقه مندان قرار خواهدگرفت.

مراسم گشایش نمایشگاه روز پنج شنبه 10 خردادماه از ساعت 15 تا 18برگزار خواهد شد.

علاقه مندان  برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 22 خردادماه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10تا18 به موزه هنرهای معاصر فلسطین  مراجعه کنند.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم سینمایی «اسنودن» به کارگردانی الیور استون، پنج‌شنبه ۱۰ خردادماه ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم داستان ادوارد جوزف اسنودن افشاگر کنونی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی است. افشاگری‌های ادوارد اسنودن از عملیات عظیم جاسوسی و مراقبت در سطح جهانی و پریزم پرده برداشت. بنا به مدارک اسنودن، این برنامه‌ها که شامل جاسوسی از مردم عادی و شخصیت‌ها در مکالمات تلفنی، ایمیل، استفاده از موتور جستجوی اینترنت و... در تمام کشور‌ها و بدون رعایت مرز‌های سیاسی صورت می‌گیرند، در درجه اول توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به اجرا در می‌آیند.

جوزف گوردن لویت، شایلن وودلی، ملیسا لئو، زا چای کوئینتو و نیکلاس کیج بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.