سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل اشتغال ملی پوشان در دستور کار قرار می‌گیرد

استاندار قزوین گفت: حل مشکل اشتغال ملی پوشان استان برای ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در بین آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار فاطمه اعتدادی ملی پوش فوتسال افزود: در ورزش استعداد‌های فراوانی داریم که توانسته اند پرچم پرافتخار کشور را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورند که باید از آنان حمایت کرد.

زاهدی اضافه کرد: بانوان بتدریج ظرفیت‌های ارزشمند خود را بروز داده اند و فاطمه اعتدادی یکی از ورزشکاران شاخصی است که توانسته برای کشور افتخار کسب کند.

وی گفت: از خانم اعتدادی انتظار می‌رود تا زمانی که در تیم ملی هستند کمک کنند تا در استان بتوانیم یک تیم فوتسال ویژه نوجوانان شکل بگیرد و آینده نگری کنیم.

استاندار اضافه کرد: باید ورزشکاران شاخص تجربه خود را به دیگران منتقل کنند تا بتوانیم برای آینده نیز ورزشکاران شاخصی در عرصه‌های مختلف تربیت کنیم.

در این دیدار استاندار برای اشتغال فاطمه اعتدادی قول مساعد داد و از شهردار الوند خواست در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های فوتسال آسیا را کسب کرد و فاطمه اعتدادی یکی از چهره‌های شناخته شده تیم ملی فوتسال بانوان ایران و خانم گل این رقابتهاست.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با فاطمه اعتدادی

برچسب ها: استانداری ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.