سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدپور: نوع برگزاری رقابت‌های پومسه در بازی‌های آسیایی جاکارتا متفاوت است

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان گفت: نوع برگزاری رقابت‌های پومسه در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی متفاوت است و هر ورزشکار موظف است تمام فرم‌ها را اجرا کند.

فاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برای نخستین بار است که پومسه در بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود و تمام تلاش مان را می‌کنیم که در بازی‌های ۲۰۱۸ اندونزی از تیم‌های مدال آور باشیم و تیم ملی ایران روی سکو‌های قهرمانی این رقابت‌ها قرار گیرد.

او ادامه داد: نوع برگزاری رقابت‌های پومسه در بازی‌های آسیایی متفاوت است و هر ورزشکار موظف است تمام فرم‌ها را اجرا کند و از این بابت ما کار سختی در جاکارتا داریم. چرا که در نیو پومسه برخی از حرکات ممکن است باعث آسیب دیدگی شدید ورزشکار شود.

اسدپور افزود: برای کسب آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران از فدراسیون ژیمناستیک در خواست مربی کردیم تا ملی پوشان حرکات آکروباتیک را زیر نظر مربی تمرین کنند و بدون آسیب دیدگی و مصدومیت راهی رقابت‌ها شوند.

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای پنجمین بار بود که در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می کردیم و در این چند دوره توانستیم دو بار  قهرمان، دو بار نایب قهرمانی و یک بار در جایگاه سوم آسیا قرار بگیریم.

او تصریح کرد:شرایط فنی و کیفی مسابقات بسیار بالا بود و در بخش بانوان تمام کشور‌های مطرح حضور داشتند. رقابت‌ها بسیار نزدیک هم برگزار می‌شد و کسب مدال کار سختی بود که خوشبختانه دختران ما موفق عمل کردند.

اسدپور عنوان کرد: البته در این دوره از رقابت‌ها در بخش پومسه زیر ۳۰ سال داوری‌ها به گونه‌ای بود که تیم ویتنام که میزبان مسابقات بود روی سکوی قهرمانی قرار گیرد و در مجموع بتواند جزو چهار تیم برتر باشد.

او در ادامه درباره ناداوری در این رقابت ها بیان کرد: ناداوری انجام نشد، اما در این بخش قضاوت‌ها به گونه‌ای بود که تیم کشور میزبان مورد حمایت واقع شد و توانست در جمع تیم‌های برتر قرارگیرد. در مجموع عملکرد داوری خوب بود، اما در این بخش نفوذ تیم میزبان باعث موفقیت آن‌ها شد.

اسدپور ادامه داد: بانوان ما پتانسیل قهرمانی را دارند و با دو ماه تمرین توانستند از مدال آوران این مسابقات باشند و درمقابل حریفان نامی خود بسیار خوب عمل کنند. امیدوارم این روند در ملی پوشان حفظ شود تا در بازی های آسیایی 2018 اندونزی هم موفق باشیم.

او افزود: از روز شنبه 12 خرداد ماه نخستین اردوی آمادگی تیم ملی درمحل فدراسیون تکواندو آغاز می شود که این اردو تا 12 تیر ماه ادامه دارد و ملی پوشان بعد از دو روز استراحت به تمرینات تیم ملی بر می گردند و تا زمان اعزام به مسابقات دو تا سه مرحله اردو برگزارخواهد شد.

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه بازیکنان با انگیزه‌ای داریم و تمام تلاش شان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیرند و امیدوارم که در بازی‌های جاکارتا بتوانند با کسب مدال روی سکو‌های قهرمانی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات اسدپوردرباره تیم ملی پومسه بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
دمتون گرم ایول دارین
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود درود بر شما
مهتادرزی رامندی
۱۶:۰۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
تبریک عرض میکنم به تکواندو کاران بخش پومسه منهم خودم یک تکواندو کارهستم ومیدانم که تکواندو چه سختی ها وشیرینی هایی دارد