سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری در حاشیه جلسه هیات دولت:

دولت دخالتی در انتخاب رئیس مجلس نداشت

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتخابات رئیس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

به گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات رئیس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و مربوط به خود نمایندگان مجلس است و طبیعتا دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس تشخیص دادند که لاریجانی را مجدد به عنوان رییس و پزشکیان و مطهری را به عنوان نواب رییس انتخاب کنند، گفت: به رویس و نواب رئیس مجلس بابت این انتخاب تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه توقع داریم کماکان تعامل دولت و مجلس فزآینده شود، چرا که در این شرایط به همکاری سه قوا نیاز داریم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که تعاملات دو قوه را ارتقا ببخشیم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با آبستراکسیون یکی از لوایح چهارگانه دولت در کمیسیون امنیت ملی اظهار کرد:: ما از لوایح خود دفاع می‌کنیم زیرا دولت این لوایح را با کارشناسی دقیق تهیه می‌کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه این لایحه هم در قوه قضاییه و هم در شورای عالی امنیت ملی نیز مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است، افزود: دولت در تهیه لوایح، مصالح کشور را مدنظر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه توقع ما این است که اگر کمیسیون امنیت ملی سوالی دارد آن را مطرح کند و ما کاملا آماده‌ایم تا به این سوالات پاسخ داده و دغدغه‌های نمایندگان را رفع کنیم، گفت: ما کاملا آماده همکاری با کمیسیون امنیت ملی هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.