سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه قضائی ؛ حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ازتشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های مرتبط با روزه خواری در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ازتشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های مرتبط با روزه خواری در این شهرستان خبر داد وگفت:دستگاه قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر قاطعانه پشتیبانی و حمایت می‌کند.

 افشارمنش صبح امروز در جلسه با فرماندهان انتظامی قلعه گنج اظهار داشت:در راستای منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضرورت دارد بر اساس قانون و دستورالعمل ها به وظایف تعیین شده در زمینه احیای فریضتین بپردازیم.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی دارد،بیان کرد:برای کاهش مفاسد اداری و اجتماعی، باید در جهت نهادینه کردن و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در همه سطوح نظام تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: مسأله امر به معروف و نهى از منكر نوعى نظارت عمومى بر كل جامعه به وسيله كل جامعه است و حاکی از مسؤوليت متقابل براى همه افراد در برابر هرگونه مفسده اجتماعى است.

افشارمنش ادامه داد:بهترین امت‌ها از نظر قرآن کسانی هستند که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند که این مهم بیانگر جایگاه رفیع و بلند این دو فریضه الهی در دین اسلام است

وی در پایان خاطرنشان ساخت:مردم مومن و ولایتمدار جنوب استان همیشه در احترام به بایسته‌های دینی و رعایت هنجارهای عرفی و اجتماعی پایبند بوده اند و امیدواریم همه ی افراد جامعه به باید‌ها و نبایدهای دینی و قانونی، احترام بگذارند.

انتهای پبام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.