سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپل ارزشمندترین برند سال ۲۰۱۸ شد

نشریه فوربز ارزشمندترین برند‌های سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد که در صدر آن برند اپل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه تجاری فوربز در آخرین شماره خود، لیستی از ارزشمندترین برندها در سال 2018 را منتشر کرده است. در این رتبه‌بندی شرکت اپل با ارزش 182.8 میلیارد دلار باز هم در صدر قرار گرفته و برند گوگل را که با ارزش 132.1 میلیارد دلار در رده دوم قرار دارد، شکست داده است.

در رتبه‌های بعدی این نشریه، به ترتیب نام برندهای مایکروسافت با ارزش 104.9 میلیارد دلار، فیس بوک با ارزش 94.8 میلیارد دلار و آمازون با ارزش 70.9 میلیارد دلار دیده می‌شود.

توجه شما را به جزئیات دیگر این رده بندی جلب می‌کنیم:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.