سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاح در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آغاز فراخوان دومین جشنواره بورس و رسانه

مدیر روابط عمومی سازمان بورس از فراخوان "دومین جشنواره بورس و رسانه" که از اول خرداد ۹۷ تا پایان تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، خبر داد.

یاسر فلاح مدیر روابط عمومی سازمان بورس در گفت‌و‌گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری فراخوان دومین جشنواره بورس و رسانه اظهار کرد: این فراخوان از اول خرداد ۹۷ تا پایان تیرماه سال جاری برگزار می‌شود که خبرنگاران می‌توانند در این دو ماه آثار جدید خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره می‌تواند سطح علمی و دانش خبرنگاران را درحوزه بورس و بازارسرمایه افزایش دهد، افزود: جایزه ویژه‌ای با موضوع "نقش بازار سرمایه در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی" اعطا خواهد شد.

فلاح با اشاره به نقش بازارسرمایه در تحقق حمایت از کالای ایرانی گفت: درخصوص آثاری که تولید می‌شود نقش بورس و بازارسرمایه در حمایت از کالای ایرانی است که این آثار می‌تواند آثار تلویزیون، آثار رادیویی و مکتوب باشد.

این مقام مسئول در ادامه افزایش سوادمالی و افزایش سوادعلمی را یکی از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: استعدادیابی جامعه خبری و شناسایی خبرنگاران علاقه‌مند به مفاهیم بازار سرمایه یکی از اهداف این جشنواره است.

فلاح درپایان یادآورشد: این جشنواره درصدد است زمینه افزایش سهم بازار سرمایه در اقتصاد ملی را فراهم کند که این افزایش سهم بازار در اقتصاد ملی محقق نمی‌شود مگر با حمایت رسانه‌ها چرا که رسانه‌ها می‌توانند یاری گر و توسعه فرهنگ سهام در کشور باشند.

انتهای پیام/

نقش بازارسرمایه در تحقق حمایت از کالای ایرانی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.