سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ غلامحسین سلیمانی در نشست خبری:

وظیفه اصلی ما ارتقا و نوسازی تجهیزات نیروی زمینی است

فرمانده مرکز تولید،بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا گفت: اولین دوره مسابقه طراحی تجهیزات در حوزه رزم زمینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ غلامحسین سلیمانی فرمانده مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا در نشست خبری اولین مسابقه ملی طراحی ادوات نظامی در حوزه رزم زمینی که صبح امروز چهارشنبه ۹ خرداد در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: نیروی زمینی در نظر دارد اولین دوره مسابقه طراحی تجهیزات در حوزه رزم زمینی را برگزار کند.

فرمانده مرکز تولید،بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا ادامه داد: در ۱۴ اردیبهشت ۹۶ با تدابیر فرمانده نیروی زمینی مرکز زرهرن تشکیل شد و همه کارخانه های تولید تجهیزات و قطعات به صورت یکپارچه کار خود را آغاز کردند.

وی گفت: ماموریت ما‌ در زمینه ارتقا و نوسازی تجهیزات در حال خدمت نیروی زمینی است و در این راستا توانستیم چندین خطوط چون خط تولید قطعات، خط اورهال تانک چیفتن و نفربر و تجهیزات مهندسی و مخاربراتی را افتتاح کردیم و در آینده هم در مسجد سلیمان خطوط جدید را افتتاح می کنیم.

فرمانده تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن تصریح کرد: این مسابقات یک حوزه آزاد نیز دارد که شامل کانسپت تجهیزات رزم زمینی با اولویت لیزر است.

به گفته وی این مسابقه در اواسط تابستان آغاز شده و مراحل مختلفی از ارسال طرح به دبیرخانه تا ساخت ماکت و تهیه نقشه سامانه ها را شامل می‌شود.

سرهنگ سلیمانی همچنین گفت: در آینده نزدیک دستاوردهای جدید در حوزه ادوات نیروی زمینی رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بحث‌های ما در مرکز زرهرن محمول کردن توپخانه و تاثیر و حجم آتش توپخانه است که اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته که توپ 155 عاشورا یکی از این موارد است که اخیرا رونمایی شد.

سرهنگ سلیمانی افزود: کارهای مقدماتی برای بکارگیری تانک کرار و ذوالفقار در رزم زمینی نیز در حال انجام است هرچند هنوز به طور عملیاتی کامل در اختیار رزم نزاجا نیستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.