سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته غذایی ماه مبارک رمضان در پلدشت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت از اجرای نخستین مرحله توزیع سبد غذایی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ باقرنژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت گفت: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت نخستین بسته حمایت غذایی ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان تحویل خانوارهای نیازمند می شود.

باقرنژاد تصریح کرد: این بسته ها  شامل گوشت مرغ، قند، برنج، سیب زمینی و پیاز، ماکارونی، روغن مایع و خرما، رب گوجه فرنگی، بامیه و غیره است که در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی ارزش ریالی سبدهای حمایت غذایی را برای خانوارهای مشمول این طرح بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: اداره  صنعت، معدن و تجارت در نظر دارد تا پایان ماه مبارک رمضان در چند نوبت سبد حمایت غذایی را بین خانواده های نیازمند توزیع کند.

باقرنژاد افزود: بسته حمایتی با همکاری اصناف و کسبه محترم تهیه و در اختیار نیازمندان تحت پوشش نهادها قرار می گیرد و سعی کرده‌ایم در این مرحله از توزیع بسته حمایتی آرام‌آرام به سمت گروه‌هایی برویم که در نهادهای حمایتی نیستند.

وی در پایان گفت: علاوه بر اقلام کالایی فوق الذکر مبالغ نقدی به میزان بیش از شش میلیون ریال توسط اصناف و کسبه تا پایان ماه مبارک رمضان جمع آوری و به نیازمندان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ح

بسته غذایی ماه مبارک رمضان در پلدشت توزیع می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.