سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورمزیار: دیدار مقابل ترکیه برای ما خوب بود/ همه باید برای سربلندی تیم ملی در جام جهانی کمک کنیم

پیشکسوت تیم استلال گفت: به نظرم دیدار مقابل ترکیه یکی از دیدار‌های خوب تیم ملی بود.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی ایران مقابل ترکیه بیان کرد: به نظرم دیدار مقابل ترکیه یکی از دیدارهای خوب تیم ملی بود. تیم ترکیه خیلی خوب مقابل ما ظاهر شد و این بازی از جهاتی توانست برخی نقاط ضعف و قوت ما را مشخص کند.

او ادامه داد: به هر حال شکست در دیدارهای تدارکاتی هیچ ایرادی ندارد ولی درسی که از آن می گیریم قطعا برای پیشرفت کار موثر خواهد بود.تیم ترکیه با بازیکنانش خیلی خوب و با انگیزه مقابل ما ظاهر شد. تیم ما اگر بخواهیم نقاطی را که ضعف دارد به حساب نیاوریم در سایر پست ها بازیکنان خیلی خوب کار کردند. فکر می کنم در شروع نیمه اول و دوم خیلی با تمرکز کار نکردیم ولی در سایر دقایق بازی خوبی را از ملی پوشان کشورمان شاهد بودیم و توانستند به نوعی تمام روزنه های تیم حریف را ببندند و آن فضای لازم را برای اینکه بتوانیم به ترکیه ضربه بزنیم پیدا کردند. خوشبختانه حملات تیم در دقایق پایانی منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم ما شد و توانستیم اختلاف بازی را کمتر کنیم.چه بسا اگر این پنالتی زودتر اعلام می شد می توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.

پیشکسوت تیم استقلال درباره عملکرد ضعیف مدافعان برابر ترکیه گفت: وقتی شما با یک تیم خوب و حرفه ای کار می کنید قطعا این نقاط ضعف و قوت پدیدار می شوند. در هر صورت هنر اینست که بتوانیم اکنون نقاط ضعفمان را برطرف کنیم .فکر می کنم باید مقداری این مناطق را پوشش بدهیم. مطمئنا در خط دفاع هم با ساماندهی بهتر می توانیم مشکل را برطرف کنیم.

ورمزیار درباره غیبت سید جلال حسینی در این دیدار گفت: شک ندارم که وریا غفوری و جلال حسینی بهترین بازیکنان هستند. به جرات می توانم بگویم وریا یکی از بهترین مدافعان راست آسیاست. جلال حسینی هم در فصل گذشته هر زمان که برای پرسپولیس به میدان رفت عملکردش خوب بود. به نظرم سید حسینی حسینی هم جایش در این لیست خالی بود. ولی در هر حال باید به نظر کی روش احترام گذاشت. در این فاصله کم تا شروع جام جهانی باید همه کمک کنیم تا در این بازی ها تیم ملی سربلند بیرون بیاید.

او در پایان درباره وضعیت آکادمی استقلال هم گفت: این سئوال را توفیقی برایتان توضیح دادند.

انتهای پیام/

اظهارات ورمزیار درباره دیدار ایران و ترکیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.