سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد و غبار در اصفهان /کاهش دید افقی تا 4 کیلومتر

کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: گرد و غبار دید افقی را در بیشتر مناطق به خصوص در مناطق شرقی‌تر استان تا 4 کیلومتر پایین آورده است.

فاطمه زهرا سیدان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در رابطه با وضعیت جوی چند روز آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی 3 روز آینده در استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر نقاط استان اصفهان، آسمان صاف و در بعضی مناطق همراه با گرد و خاک گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در بعد از ظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در ساعات عصر و شب شرایط بارش‌های رگباری موقت و رعد و برق به ویژه در مناطق غرب و شمال استان وجود دارد.

وی با اشاره به این‌ که دمای هوا یک تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 34 درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای آن 20 درجه سانتی‌گراد است؛ گرم‌ترین شهر استان اصفهان، شهر چوپانان با 38 درجه و بویین میاندشت با 7 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهرستان است.

سیدان در ادامه با بیان این‌که  گرد و خاک محلی در بعضی مناطق استان اصفهان به وجود آمده است، اذعان داشت: گرد و غبار دید افقی را تا 5 کیلومتر و در بیشتر مناطق به خصوص در مناطق شرقی‌تر استان اصفهان تا 4 کیلومتر پایین آورده است.

وی در پایان با بیان این که عمده میزان پدیدار شدن گرد و غبار امروز در استان اصفهان اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: این میزان از گرد و غبار در هوای استان اصفهان فردا کاهش یافته و برای پنجشنبه تقریباً برطرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.