سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در میامی ۲۰ خانه عالم روستایی وجود دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در میامی ۲۰ خانه عالم روستایی در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنانحجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیدار با فرماندار میامی گفت: در میامی ۲۰ خانه عالم روستایی در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی وجود دارد.

وی افزود: اقامه نماز جماعت و مجالس وعظ، خطابه و مراسم مذهبی و ملی در کنار برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از رسالت‌های دیگر روحانیان مستقر و همچنین در زمره راهکارهای ارتقای سطح فکری و معنوی جوانان و جامعه روستانشین میامی محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، رفع شبهات، برگزاری فرایض دینی، کمک به ارتقای معنوی روستاها و... در زمره اهداف تأسیس خانه‌های عالم و استقرار روحانی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام علی شکری گفت: میامی بافتی ۸۰ درصد روستایی و ۲۰ درصد شهری دارد که از این حیث در بین شهرستان‌های استان بی‌نظیر محسوب می‌شود لیکن نگاه ویژه به روستاهای این شهرستان یک ضرورت کلی و اساسی است.

وی اظهار داشت: ساخت خانه‌های عالم و حضور یک روحانی در روستا برکات بسیاری به همراه دارد که تبیین اندیشه‌های ناب اسلامی و شناساندن توطئه‌های دشمنان به نسل جوان یکی از این برکات است.

انتهای پیام / ق

جزئیات تاسیس ۲۰ خانه عالم روستایی در میامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.