سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاستمداری به نام توفیقی با سلاح تیام

بازی با افراد و استفاده ابزاری از مدیربرنامه‌های تیام در تناقض گویی‌های روز‌های اخیر توفیقی بسیار مشهود است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی روز‌های گذشته پیامی در صفحه اجتماعی تیام منتشر شد که به نوعی این بازیکن دست به افشاگری‌هایی علیه برخی مدیران در استقلال کرد و ناکامی در مذاکرات ابتدایی با تیام را به نوعی به برخی افراد و حاشیه سازی‌های آن‌ها ربط داد.

افشاگری تیام در فضای مجازی

با انتشار این پیام در نهایت پندار توفیقی در مصاحبه‌ای گفت:"این‌ها حاشیه است، تیام نمی‌تواند فارسی بنویسد و فارسی هم بخواند این متن‌ها توسط مدیربرنامه جدیدش نوشته و منتشر شده است".

البته این موضوع کاملا واضح است که تیام می‌تواند فارسی صحبت کند و معمولا بازیکنان خارجی نظرات خود را در قالب پست‌های فضای مجازی بدست مدیربرنامه هایشان منتشر می‌کنند.

پس از درج صحبت‌های معاون ورزشی استقلال بر روی خروجی برخی سایت‌های خبری، توفیقی معاون باشگاه تغییر موضع داد و تمامی حرف‌های نقل قول شده از سوی خود را با انتشار پستی جدید و در تناقض ۱۸۰ درجه‌ای تغییر داد.

توفیقی در پیامی نوشت:"تیام هر آنچه مد نظرش باشد به مدیر برنامه هایش می‌گوید و مدیر برنامه او به فارشی ترجمه و بعد از تایید تیام توسط این بازیکن در اینستاگرام منتشر می‌شود با تایید تیام است."

با یک حدس ساده می‌شود نتیجه گرفت که توفیقی در ابتدا برای برداشت هجمه انتقادی از روی خود در راه توافق نکردن با تیام موضوع دخالت برخی‌ها را عنوان کرد و پس از اینکه با اعتراض مدیربرنامه‌های تیام در مورد تکذیب صحبت‌های وی در فضای مجازی روبرو شد دوباره تغییر موضع داده است.

باید به این سیاست توفیقی در پاسکاری ناکامی‌ها به دیگر افراد تبریک گفت چرا که او تنها در جذب بازیکن موفق نبوده است و سیاست خوبی را برای احتمال ناکامی هم اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.