سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریزگردها عامل وضع اضطراری در مشهد شدند/ساعات کاری ادارات با تاخیر آغاز می شود

با تصویت جلسه ویژه کمیسیون اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا وگرد و غبار استان خراسان رضوی ساعات اداری در روز‌های چهارشنبه پنج شنبه کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در  جلسه ویژه کمیسیون اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا وگرد و غبار استان خراسان رضوی که با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و سایر مسئولان ودست اندرکاران مربوطه برگزار شد موارد زیر برای مقابله با ریزگردها در شهر مشهد به تصویب رسید .
 
محمد مقدوری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به شدت بالای آلاینده‌ها در هوای مشهد و برگزاری جلسه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا و گردو غبار استان گفت: در این جلسه مصوب شد، بانک‌ها به روال روز‌های عادی کار خود را شروع کرده، اما دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وی افزود: همچنین طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تمامی مراکز آموزشی تعطیل خواهند بود به جز امتحاناتی که به صورت هماهنگ و سراسری برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش و پرورش جزئیات بیشتری از تعطیلی مراکز آموزشی به والدین دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد کرد، افزود: تمامی مهدکودک‌ها هم در مشهد طی این دو روز تعطیل هستند و در صورت نیاز کارکنان به جز موارد و دستگاه‌های خاص می‌توانند از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

مقدوری با بیان اینکه امروز شاخص کیفیت هوای مشهد در وضعیت بنفش است و پیش بینی‌های هواشناسی برای فردا اندکی کاهش این آلاینده را نشان می‌دهد، گفت:، اما این کاهش به حدی نیست که وضعیت خیلی نسبت به امروز بهبود یابد.

وی تصریح کرد:، اما این پیش بینی‌ها برای روز پنجشنبه حاکی از افزایش شدت آلودگی هوا در مشهد است از این روز برای تعطیلی ادارات فردا بررسی‌های بیشتر و موضوع به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام//ا.س
برچسب ها: آلودگی هوا ، ریزگرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.