سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیادان غیرمجاز ماهی، صید شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از شناسایی و دستگیری 2 گروه صیاد غیرمجاز ماهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز نجاتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر با اشاره به انجام عملیات کمین شبانه یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان بیان کرد: این عملیات به همراه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شوشتر از ابتدای ساعات بامداد روز دوشنبه با کمین در مناطق حساس ساحلی رودخانه شطیط آغاز شد.

وی اذعان داشت: در این عملیات ماموران یگان حفاظت محیط زیست موفق شدند ابتدا 2 نفر متخلف صید ماهی را که با الکتروشوکر اقدام به صید ماهی می کردند را قبل از هرگونه صید ماهی همراه با ادوات صید غیرمجاز شناسایی و دستگیر کنند.

نجاتی تصریح کرد: دقایقی بعد نیز 2 نفر متخلف دیگر که درحال بارگیری محموله صید غیرمجاز خود با وانت و انتقال به بازار بودند را شناسایی و با توقیف خودرو، آن ها را دستگیر کرده و پس از بازجویی کامل متخلفان در اداره و تنظیم صورت جلسات مربوطه، هر 4 متخلف به منظور رسیدگی به تخلف به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر اظهار داشت: از این متخلفان تعداد 340 قطعه ماهی رودخانه ای به همراه 7 دستگاه باطری، 2 دستگاه الکتروشوکر و یک دستگاه قایق کشف و ضبط گردید و متخلفان براساس بند ج ماده 13 قانون شکار و صید جهت رسیدگی به تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری صیاد غیرمجاز

برچسب ها: محیط زیست ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.