سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از اول تیرماه؛

تغییر ساعت کار ادارات برخی شهرستان‌های فارس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از تغییر ساعت کار ادارات برخی شهرستان‌های فارس از اول تیرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس اعلام کرد: ساعات کار ادارات دولتی، نهاد‌ها و موسسات عمومی در برخی از شهرستان‌های گرمسیری این استان از اول تیرماه تا آخر مرداد ۹۷ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.

وی در اطلاعیه‌ای خطاب به فرمانداران شهرستان‌های لارستان، لامرد، مُهر، گراش، خنج، فسا، داراب، جهرم، زرین دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند و قیرو کارزین اعلام کرد: این تصمیم با توجه به پیش بینی وزارت نیرو مبنی بر کاهش تولید انرژی برق از نیروگاه‌ها و در پی کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و پایین آمدن سطح ذخیره آب سد‌ها و همچنین افزایش میزان مصرف برق بویژه در مناطق گرمسیری گرفته شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شرکت توزیع برق استان فارس با تاکید بر لزوم صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی و برای جلوگیری از اعمال خاموشی در شبکه توزیع برق استان فارس این مصوبه ابلاغ می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، همه ادارات دولتی، نهاد‌ها، موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی، شهرداری‌ها، بانک‌ها در شهرستان‌های یاد شده مکلف به اجرای مفاد این اطلاعیه هستند.

انتهای پیام/ن

تغییر ساعت کار ادارات فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.