سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰۸ کیلوگرم موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان در مرز میرجاوه

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران علیه قاچاقچیان و کشف ۲۰۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی ناجا؛ سرهنگ ابراهیم جنتی گفت: مرزداران فرماندهی  هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ پس از ساعتی درگیری با مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند با مخفی کردن محموله، از محل متواری شدند.

فرمانده هنگ میرجاوه با اشاره به تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده، تصریح کرد: مرزداران پس از پایش و بررسی دقیق منطقه، موفق شدند مقدار ۲۰۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه در زیر خاک مخفی شده بود را کشف کنند.

جنتی در خاتمه خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.