سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون بوکس:

تدوین سند تحول بوکس ایران به مدت ۵ سال

رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تدوین سند تحول بوکس ایران گفت: در راستای توسعه ورزش بوکس در سطح کشور سند تحول ورزش بوکس کشور برای مدت پنج سال تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های   باشگاه خبرنگاران جوان حسین ثوری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات بوکس در سطح بین‌المللی است و باید از این ظرفیت استفاده شود.

رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در راستای توسعه ورزش بوکس در سطح کشور سند تحول ورزش بوکس کشور برای مدت پنج سال تدوین شده است.

وی با اشاره به ترسیم نقشه راه توسعه ورزش بوکس در کشور خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه سند تحول ورزش بوکس کشور برای آشنایی ورزشکاران، مربیان و داوران بوکس به زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

برگزاری اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و نیجریه

رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دعوت از تیم ملی بوکس نیجریه برای حضور در تهران، بیان کرد: اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و نیجریه به مدت دو هفته در تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات تدارکاتی مغولستان و تایلند برای آمادگی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم تا تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی جایگاه مناسبی را کسب کند.

ثوری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ملی‌پوشان با دست پر از اندونزی برگردند، ادامه داد: یک اردو در کشور قزاقستان برای تیم ملی بوکس جوانان در نظر گرفته شده است که خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده خواهد کرد.

رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تیم ملی کشورمان هفت سهمیه را در مسابقات بوکس جوانان جهان به میزبانی کشور مجارستان کسب کرده است.

وی بیان کرد: مسابقات بوکس ارتش‌های جهان سال ۲۰۱۹ در چین برگزار می‌شود که دنبال ایجاد شرایط مناسبی برای حضور نماینده کشورمان در این مسابقات هستیم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.