سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیمان درگناوه نایاب شد

اعتصاب صنفی کامیون‌ها در چند روز اخیر باعث نایاب شدن سیمان در شهرستان گناوه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، نایاب شدن سیمان باعث شده تا ساخت و ساز‌ها در این شهرستان با مشکل جدی روبرو و متوقف شود.

بیشتر مصالح فروشان در گناوه اظهارداشتند که از زمان اعتصاب صنفی کامیون داران سیمان در این شهرستان نایاب شده است.

آنان گفتند: درحالیکه سیمان مورد نیاز مصالح فروشی را از کارخانه‌های سیمان خریداری کرده اند، اما بدلیل اعتصاب کامیون داران امکان حمل آن به این شهرستان وجود ندارد.

یکی از مصالح فروشان گناوه گفت: از زمان اعتصاب کامیون داران مقدار سیمانی که از قبل در انبار وجود داشت فروش رفته و هم اینک انبار‌ها خالی شده است.

کریم مرادی افزود: روزانه تعداد زیادی برای خرید سیمان مراجعه می‌کنند، اما دست خالی بازمی گردند.

شهروند گناوه‌ای گفت: حدود ۱۰ روز است که هر روز برای خرید سیمان برای ساخت منزل خود به مصالح‌ها فروشی‌های شهر مراجعه می‌کنم، اما انبار‌های آنان خالی است و بناچار کار خود را تعطیل کرده ام.

محسن کریمی افزود: درحالیکه مسئولان مرتبط در استان مدعی هستند کمبود سیمان در استان وجود ندارد، اما در بازار خبری از آن نیست و سخنان آنان با وضعیت موجود سنخیت ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سالانه چهار میلیون تن سیمان در این استان تولید می‌شود و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

سید محمد حسینی محمدی افزود: نیاز سیمان استان بوشهر روزانه حدود یکهزار و ۵۰۰ تن است که کمبود آن در روز‌های اخیر در بازار استان به علت مشکل ناوگان حمل و نقل است که با برطرف شدن آن زمینه حمل مصالح ساختمانی از جمله سیمان به نقاط مختلف استان فراهم می‌شود.

محمدحسین داریونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مشکل بوجود آمده در امر تامین سیمان این شهرستان در هفته جاری برطرف می‌شود و مردم نگران نباشند.

برخی کامیون‌داران استان بوشهر در حمایت از خواسته‌های هم صنفی‌های خود در دیگر نقاط کشور در روز‌های اخیر از جا به جایی کالا و مصالح خودداری کردند که با وعده وزیر راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها فعالیت این ناوگان از سرگرفته شده است.

انتهای پیام/م

نایاب شدن سیمان در شهرستان گناوه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.