سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری در نشست خبری مطرح کرد؛

آمریکا با یک‌دیوانه قوانین جهانی را به بازی گرفته است/جزئیات مراسم بزرگداشت امام راحل

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: لغو برجام همان پاره کردن قرارداد الجزایر است.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره جزئیات مراسم بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار کرد: امسال جمعیت بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر از ۷ استان مجاور تهران در مراسم حضور خواهند داشت.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) افزود: ما‌ همیشه برای مراسم از سران به خصوص رئیس جمهور دعوت می‌کردیم و امسال هم همین کار را کردیم؛ اما  رئیس جمهور به خاطر همزمانی با شب شهادت حضرت علی (ع) حضور نخواهند داشت.

وی افزود: مراسم امسال از ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه در جوار حرم امام و‌ با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

انصاری گفت: برای برگزاری هر چه با شکوه تر سه کمیته برای انجام امور مشخص شدند که اولین کمیته امنیت و ترافیک است که با مسئولیت وزیر کشور می‌باشد.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر برای خدمت رسانی به زائرین در حرم حضور خواهند داشت. در سایر استان‌ها هم با همکاری شورای انقلاب اسلامی مراسم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  بیش از ۳۰۰ خبرنگار از ۳۳ رسانه داخلی و ۱۱ رسانه خارجی مراسم ارتحال امام‌ را پوشش می دهند، ادامه داد: ۲۵۱ خبرنگار داخلی و ۵۳ خبرنگار خارجی از ۵۲ رسانه مراسم را مخابره خواهد کرد.

انصاری بیان کرد: ما امسال ۱۰ عنوان کتاب از اندیشه‌های امام را چاپ کردیم و علاوه بر آن مسابقات و گردهمایی هایی را خواهیم داشت.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)  گفت: تولیت آستان امام راحل از سال‌های قبل خواسته بودند که در مراسم از تجمل جلوگیری شود و با وجود این که در مراسم ۱۴ خرداد هزینه کمتری می‌شود؛ اما حضور مردم با شکوه‌تر از مراسم‌هایی چون ۲۲ بهمن و روز قدس است که برای آنها تبلیغ می شود.

انصاری گفت: انشالله در روز ۱۴ خرداد همه ملت دست در دست هم می‌دهند و به دنیا نشان می‌دهیم ملت با شور در کنار حرمی که دشمن برای تخریب آن سرمایه‌گذاری کرده جمع می شویم.

 دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)  با بیان اینکه امروز همه کفر در مقابل ما ایستاده‌اند و خط امام ادامه دادن خط رهبری است، تاکید کرد: خط روشن امام حفظ وحدت و ایستادگی در برابر استکبار است و باید ریشه‌های اختلاف را بکنیم.

وی ادامه داد: به یکدیگر احترام بگذاریم و دولت برخواسته از رای بالای مردم که با انباشتی از مشکلات رو به رو است کمک کنیم و با بوق ناامیدی ملت را سرد نکنیم و تحلیل‌های به ظاهر خوب دل دشمن را شاد نکنیم.

 انصاری با اشاره به اینکه امروز باید ببینم نظام و کشور با چه دشمنی روبه رو است، گفت: اسرائیل با چه کشوری دست برادری داده است و ارتجاع منطقه هزینه ملت خود را صرف چه اموری می‌کند.

 دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)  با بیان اینکه آمریکا با یک‌دیوانه قوانین جهانی را به بازی گرفته است، بیان کرد: این کشور مانند صدام لغو قرار داد می‌کند؛ لغو برجام همان پاره کردن قرارداد الجزایر است.

انصاری تاکید کرد: ترامپ امروز می گوید ما اشتباه کردیم؛ عراق را در سینی نقره ای به ایران تقدیم کردیم اما ما می‌گوییم این تحلیل اشتباه است چرا که این کشور برادر ما است.  به ترامپ می گوییم تو مراقب باش عربستان و یمن را در سینی یه ما تقدیم نکنی!

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
خدا به این ترامپ نادان عقل بده