سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بندر پشتیبانی و نصب قفس پرورش ماهی در مازندران

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت بندر پشتیبانی و نصب قفس پرورش ماهی در شهرستان عباس آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدتقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی مجاز است نسبت به احداث یک مزرعه پرورش ماهی با ظرفیت تولید ۵۰ تن در سال، ساخت موج شکن غربی و شرق به طول ۹۴۰ متر و راه دسترسی از نوع شمع و عرشه به طول ۳۶۷ متر و عرض ۸ متر اقدام کند.

وی افزود: تاکنون ۱۷ مورد مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی، موج شکن، اسکله، مجتمع تفریحی، بندر صیادی در مناطق ساحلی رامسر- ساری از سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

انزان پور گفت:  مجوز این آیین نامه درمجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۷ مصوب شد که صرفاً برای متقاضی صادر شده و بدون هماهنگی این سازمان، قابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نیست.

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و ساز‌های غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می توانند از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوز‌های تأسیس و بهره برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رود‌های قابل کشتیرانی اقدام کنند.

انتهای پیام/ر

مجوز۱۷ مورد ساخت تأسیسات دریایی در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.