سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هدف‌گذاری برای ساخت بیش از 34 هزار کیلومتر راه اصلی در سال

معاون ساخت و توسعه راه‌ها گفت: ساخت ۳۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی جزء اهداف شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های کشور به شمار می‌رود.

محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها در شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ر راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ساخت حدود ۳۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی جزء وظایف و تکالیف معاونت ساخت قرار گرفته است، اظهار کرد: از این میزان ۱۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در سال‌های گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته، ۹ هزار کیلومتر در دست اجرا و ساخت ۹ هزار و100کیلومتر نیز هنوز آغاز نشده و در دست مطالعه است.

کدخدازاده با بیان اینکه تا سال گذشته ساخت ۲۵ هزار کیلومتر جزء تکالیف معاونت ساخت بود، افزود: امسال برخی از طرح‌های احداث راه‌های اصلی از وزارت راه و شهرسازی به شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل منتقل شده و همین موضوع موجب افزایش تعهدات این شرکت برای ساخت راه‌ها شده است.

معاون ساخت و توسعه راه‌ها گفت: راه‌های منتهی به شمال کشور، کریدور‌های شماره یک و ۱۰، راه‌های منتهی به مرکز کشور و مبادی ورودی کشور از جمله اهداف اصلی برای ساخت به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: پروژه‌های راهی و بزرگراهی بسیاری از جمله راه‌های منتهی به مرز‌های شرقی، غربی، شمالی و جنوبی کشور را در دست ساخت داریم که در آن مشغول به کار هستیم.

 انتهای پیام/

تکمیل کریدورهای شماره یک و 10

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.