سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم سازی مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی

مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت: در ۱۰ روز نخست ماه مبارک رمضان ۴۸۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  نوروزیان مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که در ده روز نخست ماه مبارک رمضان ۴۸۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در استان معدوم شد، گفت: در این مدت ۶۱۳ مورد بازدید از مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی در استان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت ۷۵ مورد بازدید از اماکن عمومی و ۸ مورد بازدید از اماکن بین راهی توسط کارشناسان بهداشت محیط به عمل آمده است.

نوروزیان اظهار کرد: در این بازدید‌ها ۳۸۶ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و ۴۲ مورد نمونه برداری از مواد غذایی سنتی انجام شده است.

وی افزود: در این مدت به ۱۸ مورد شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰، ۲۳ مورد گزارش متفرقه مردمی رسیدگی شده و همچنین با ۸ دستفروش دوره گرد هم برخورد شده است.

مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت: در بازرسی‌های انجام شده برای ۱۱ مورد از مراکز، اخطاریه بحرانی و غیر بحرانی صادر شده است.

انتهای پیام/ ب 

کشف و معدوم سازی ۴۸۱ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.