سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن گلریزان در مهاباد

جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی، تربیتی آذربایجانغربی گفت: برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در مهاباد ۲۹ میلیارد ریال لازم است که درجشن گلریزان امسال در این شهرستان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

میرعلی اکبر بنی هاشمی افزود: این میزان کمک‌های جمع آوری شده در جشن گلریزان برای آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد این شهرستان هزینه و بقیه هزینه‌های مورد نیاز توسط ستاد دیه، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی بیمه و تسهیلات بانکی تأمین می‌شود.

بنی هاشمی تصریح کرد: امسال ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد درمهاباد چشم به راه کمک‌های خیران هستند که از این تعداد ۲۷ نفر محکومیت مالی، دو نفر محکومیت دیه و یک نفر هم محکومیت مهریه دارد.

وی، با اشاره به اینکه امسال ۴۹۲ زندانی جرایم غیرعمد درآذربایجانغربی منتظر کمک‌های خیران استان هستند افزود: برای آزادی این زندانیان ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

بنی هاشمی گفت: خیران پارسال بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی ۳۰۱ زندانی جرایم غیر عمد استان در جشن گلریزان کمک کردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی، تربیتی آذربایجانغربی در ادامه اضافه کرد: امسال ۱۹ تا ۲۴ جشن گلریزان در استان آذربایجانغربی برگزارمی شود که تاکنون درچهار شهرستان مهاباد، میاندوآب، شوط و ماکو برگزار شده است.

یازدهمین جشن گلریزان شهرستان مهاباد دیشب با حضور مردم خیّر و مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

کمک به زندانیان جرایم غیر عمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.