سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت سپاه استان زنجان در ۸۹ روستا در راستای محرومیت زدایی

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت : قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در راستای محرومیت زدایی در سه دهستان با ۸۹ روستا در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سرهنگ طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سال ۹۶ قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۵۵ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال در سه دهستان استان آغاز کرده گفت : از این تعداد ۲۵ پروژه پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۱۰۰ درصد داشته است.

سرهنگ طهماسبی با اعلام اینکه امسال ۳۴ پروژه جدید در استان آغاز خواهد شد افزود: اعتبار این پروژه‌ها ۵۰ میلیارد ریال است که ۵۰ درصد آن توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و مابقی توسط مردم و خیران تامین خواهد شد.

وی افزود: تامین آب شرب برخی از روستا‌ها، احداث استخر ذخیره سازی آب شرب وکشاورزی، ساخت خانه عالم، آسفالت راه‌های ارتباطی و تعمیر مدارس از مهمترین این طرح هاست.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان اینکه این پروژه‌ها بغیر از اقدامات وکار‌های بسیج سازندگی استان در مناطق مختلف است گفت: آستان قدس رضوی هم در ۹ پروژه همیار قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان بوده است.

سرهنگ طهماسبی با قدردانی از ۱۸ روحانی که در روستا‌های دورافتاده استان اسقرار یافته اند گفت: اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰ روستای دور افتاده و فعالیت‌های جهادی از اقدامات این روحانی‌ها بوده است.

 

انتهای پیام/ع

اجرای ۳۴ پروژه جدید سپاه استان زنجان در مناطق محروم

برچسب ها: سپاه ، بافت فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.