سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح مسجد گردشگری در تویسرکان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح مسجد گردشگری در جهت بهبود برنامه‌های مساجد  این شهرستان خبر داد.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسعود عبدالمنافی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اجرای طرح  مسجد گردشگری گفت: در راستای بهبود بخشی به برنامه‌های کیفی و کمی مساجد طرح «مسجد گردشی» با همکاری اداره اوقاف، تبلیغات اسلامی، سپاه و حوزه علمیه در شهرستان تویسرکان اجرا می شود.

وی ابراز کرد: در راستای اجرای طرح «مسجد گردشی» از ماه گذشته، از ۱۵ مسجد شهرستان بازدید به عمل آمده است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان از یرگزاری نمایشگاه کتابی با چهار هزار عنوان کتاب در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:  این نمایشگاه در 12 هزار نسخه  و از ساعت 8 الی 22 میزبان علاقمندان خواهد بود.

عبدالمنافی در ادامه افزود: کتب ارائه شده در نمایشگاه در موضوعات مختلف دینی، قرآنی، هنری، اجتماعی  است.  

وی  با اشاره به اینکه ۳ انجمن ادبی در سطح شهرستان فعال است اضافه کرد: ۵۴ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد فعال است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ کانون دیگر به مجموعه کانون مساجد شهرستان اضافه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان در ادامه بیان کرد: در ایام مبارک رمضان، شب شعری با مضامین مختلف توسط انجمن های ادبی در سطح مساجد تویسرکان برگزار خواهد شد.

عبدالمنافی با بیان اینکه تویسرکان دارای یک انجمن موسیقی و ۶ گروه تئاتر است ، بیان کرد: این گروه های هنری و تئاتر برای اولین بار در طول شبانه روز و حتی روز‌های تعطیل به دنبال تولید تئاتر‌های فاخر ایرانی و اسلامی است.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مفاهیم و مضامین قرآن تا روخوانی و روان خوانی گفت:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان در نظر دارد با استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جهت توجه و عمل به آموزه‌های قرآن،«کانون‌های قرآن» را تأسیس کند.

انتهای پیام/د.ا

طرح مسجد گردشگری در تویسرکان در حال اجرا است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.