سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست مشترک مقامات آمریکا و کره شمالی در سنگاپور

هیئتی اعزامی از پیونگ‌یانگ به منظور آماده‌سازی مقدمات دیدار سران کره شمالی و آمریکا، روز سه‌شنبه با هیئتی از واشنگتن در سنگاپور دیدار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، منابع آگاه روز سه شنبه اعلام کردند مقامات ارشد آمریکا و کره شمالی امروز در سنگاپور با یکدیگر دیدار می کنند تا مقدمات نشست احتمالی ترامپ و کیم جونگ اون در ماه ژوئن را فراهم سازند.

هیئت آمریکایی تحت هدایت «جو هاگین»، معاون رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، و هیئت کره شمالی به رهبری «کیم چانگ سون»، دستیار و مشاور ارشد کیم جونگ اون، در نشست روز سه شنبه در سنگاپور حضور خواهند یافت.

یک منبع آگاه در مصاحبه با خبرگزاری یونهاپ گفت: «من از برگزاری نشستی میان دو طرف در 29 مه در سنگاپور مطلع هستم. در این نشست در خصوص برخی مسائل عملی از جمله محل و تاریخ دقیق برگزاری نشست سران آمریکا و کره شمالی و همچنین مسائل امنیتی و تشریفاتی بحث و گفتگو خواهد شد.»

ترامپ در 24 مه به طور ناگهانی نشست احتمالی خود با رهبر کره شمالی را لغو کرد. با این حال، یک روز بعد وی اعلام کرد برگزاری نشست سران دو کشور در تاریخ 12 ژوئن به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کره شمالی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.